Veelgestelde vragen

  • Worden producten die uitverkocht zijn opnieuw aangevuld?

Dit kunnen wij moeilijk op voorhand zeggen. Sommige producten zullen inderdaad nog worden aangevuld, maar omdat onze collecties snel op elkaar volgen worden niet alle producten opnieuw aangevuld.  Is er een item in jouw maat uitverkocht? Dan kan je onder het artikel je aanmelden via de ‘mail wanneer terug in voorraad’ knop, zo wordt je als eerste op de hoogte gehouden bij een restock. 

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij werken met vaste verzenddagen. Besteld voor maandagavond 19:00? Dan verzenden we je bestelling dinsdag. Besteld voor woensdagavond 19:00? Dan verzenden we je bestelling donderdag. Je ontvangt een track & trace code om je pakketje te volgen en de exacte levertermijn te weten te komen.

  •  Hoe moet ik mijn bestelling terugsturen?

Via de link in je eerder ontvangen retourmail kan je een retourlabel aanmaken via Bpost. Vragen over je retour kan je stellen via retour@pashe.be.

  • Kan ik een cadeaubon aankopen? 

Natuurlijk is het mogelijk om online een Pashe cadeaubon te bestellen! We verkopen cadeaubonnen van verschillende bedragen. De kan dan gebruikt worden bij het afronden van je online bestelling. Je hoeft niet het hele bedrag in één bestelling uit te geven.

  • Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe kan ik deze gebruiken?

Je kan de kortingscode of cadeaubon in de check out tijdens het afrekenen invoeren. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend. Komt er een melding dat de cadeaubon niet geldig is dan is hij waarschijnlijk verlopen of niet goed ingevoerd. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar: info@pashe.be.

  • Welke betaalmethodes zijn er? 

Het is mogelijk om te betalen via: Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact en Apple pay.